Film

Äntligen får jag ordning på bloggen igen! Den har varit väldigt konstig och jag har inte kunnat uppdatera från min iphone som jag brukar. Men nu har jag som sagt fått ordning på den igen!

Det är verkligen superkul att rida Jovi nu! Han känns positiv, stark och energisk. Jag har varit ledig nu under julen, väldigt psotivit att jobba som lärare med alla loven..!  Det har givit mig tid att vara i stallet, ta det lugnt, rykta och pyssla. Välbehövligt efter en lite stressig höst.

Efter helgen ska Jovi får vila januari ut. Det är han värd. Under tiden får jag drömma mig bort i bilderna och filmen som Viktor tog på oss här om dagen.



Kommentarer
Postat av: Sirpa

Vad fint han skrittar, travar och galopperar. Det verkar som han tycker att det är kul när du rider honom. Väldigt positivt!

2012-01-07 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0