längtar efter träning

Jag längtar verkligen efter att få träna Jovi ordentligt, att få känna hans rörelser fullt ut under mig. Att dansa tillsammans, kanske till musik. Träna för instruktör och bli svettiga tillsammans. Kanske tävla lite..
Jag kan sitta i timmar och titta på bilder, filmer och live på hur Jovial rör sig, hur han ser ut, och fantisera om hur det kommer se ut och kännas när han går i höger sluta, när vi hoppar en terrängbana, när vi gör en piruett i galopp och galopperar genom en vattengrav. Sånt kan jag sitta och tänka på.
Min lilla häst.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej hej, länge sen jag kikade in nu, men ojoj, så fint det går. Vilket vackert steg han har.

Krama honom från "gammelmatte".

2011-07-31 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0