7 Juni

I fredags i stallet så var bara Ronja med. Vi gick och hämtade Jovi i sommarhagen och lekte lite med honom i en annan hage. Ronja var lös hela tiden och de kommer faktiskt riktigt bra överens nu! Lite läskigt är det när Jovi nosar för nära. Men Ronja kan helt avslappnat rulla sig i gräset precis intill Jovial och han blir inte rädd när hon kommer farande med pinnar i munnen, eller skäller för att få uppmärksamhet. Dock har Ronja en liten tendens till att vilja valla Jovi, vilket inte är så konstigt kanske med tanke på att hon är 50% Bordercollie, men det vill jag inte uppmuntra, eftersom det inte blir bra alls när vi ska ut och rida i framtiden!
Här följer en bildserie på mina underbara vänner när de leker med en pinne!
Vad har vi här? En pinne!
Syns inte så bra, men Jovi biter faktiskt i pinnen samtidigt som ronja drar i den!
Det är min pinne! säger Jovi! hihi
Vad gör Ronja nu för spännande? Bäst att kolla!
Hej hej Ronja, vad gör du?
Idag ska vi ta med Jovi ut och gå en promenad i skogen med båda hundarna hade jag tänkt. Får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka härliga kompisar :-)

2010-06-07 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0