22 December

Det är så mycket snö att det inte är klokt! Det går inte att tömköra varesig på ridbanan eller i skogen, för jag går ju aldeles för sakta när jag pulsar fram! Och dessutom är jag helt svettig efter 5 minuter.. Så Jovi har fått ta det ganska lugnt nu. Men idag gick vi en sväng runt sommarhagen för att hundarna ändå behövde motion. Jovial hade som av en händelse på sig sadel och träns och jag hade hjälm med mig. Och som jag befarade var jag helt slut efter 100 meter i snön, så jag satt upp och lät Jovi bära mig runt hagen. Han var såå duktig och tyckte nog att det var mysigt och spännande. Har inga bilder från dagen att bjuda på tyvärr.
Passar på att önska er alla GOD JUL !!

Kommentarer
Postat av: Nina

Så fint det går för er :-) Tänk att ni har kommit så långt att du kan rida på honom, fantastiskt!!!

2010-12-26 @ 11:34:34
Postat av: Sirpa

God Jul till Jovi och alla hans kompisar i stallet.

Hoppas julklappen passar honom. Kram mam

2010-12-26 @ 11:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0