Tre dagars bilder på en gång!

Har varit dålig på att uppdatera, men har faktiskt en ursäkt! -TENTA igår! Men det gick bra. Så jag är glad!!

Så vad har vi gjort då dessa dagar?

I lördags fyllde Swanny 3 år! Grattis mattes bebis! Hon fick ett fint hemmasytt halsband av mig i present, med koppel till.
image34

Senare samma kväll var matte ute och festade med dess glada hundtjejer!
image35image36

Söndagen bjöd på hundöarna!
image37image38
Hickory tiggde mest godis, eller försökte rymma genom att hoppa över grinden..
image39

På måndagen var Zigge tillbaka.
image40
Och det betyder full rulle!
image41

Och ett försök till gruppfoto.. Swanny är full av Zigge-slem och fick duscha sen..haha
image42

I måndags, igår alltså, kom min försenade födelsedagspresent från Sandra i USA! Denna jättefina klänning och ett läppglans! 1000 tack min bästaste vän! =)
image43

Det är den enda bilden från idag! Glömde kameran med ut, och telefonen med! Men det var strålande väder och vi gick runt hela högdalen, det tog nästan två timmar. Så nu är hundarna, och jag trötta!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tja!

Har du fler bilder från i lördags?

2008-03-04 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0