Vår blir till sommar!

Nu är det länge sen jag uppdaterade! Vi har bott hos mamma ett ganska långt tag, och jag har varit utan sladd till mobilen. Men nu har jag lagt in alla bilder så nu kommer en hel skörd!

Först ut Swanny som knubbsäl



Duktiga flickor åker kommunalt


Belöningen för mödan är en lång promenad med kompisarna Lotus och Bilbo


en annan dag träffade vi Elias, Eero, Salli och Hope


Här är det fullt med hundar i rasthagen


Zigges sista vecka fick spenderas hos mamma. Stirrandes på kaniner.




Ronja älskar tomten, men tror att grannens trädgård är hennes den med!




Swanny har fått följa med på utflykt med universitetet


Maria och Oskar var oxå med!


Flickorna har cyklat fint


Ronja har hjälpt husse att läsa viktiga papper


Äh man ser inte texten, men hon har stulit en trosa för mig... hehe


En koltrasthona flög rakt in i fönstret hos pappa en dag när jag såg på. Hon bröt nacken och dog i min hand.


Nu är jag nyss hemkommen från Nordens Ark på västkusten. Så här vackert är det där.


Vi var ett gäng som bodde ihop. Mina hundar fick vara hemma i Stockholm

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vad roligt - äntligen nya bilder!

2009-06-09 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0