Storskogen

Idag gick vi till den stora skogen mellan älvsjö och stuvsta. Det tyckte hundarna var väldigt kul, det var så länge sen vi var där! De var kanonduktiga och var lösa helatiden. Vi mötte två hundar och bådå gångerna kom de till mig och satt fint och väntade på att hunden skulle passsera. Så duktiga!

Här är bilder:

Swanny är inte höjdrädd!


Wihoo, springa!


Zigge håller koll på mig så jag inte försvinner mitt i allt bus, duktig kille.


"Du kan inte ta mig!"


Hej, hej! Får jag godis nu?


Zigge har konverterat till Schäfer... *hihi*


På måndag åker jag och Swanny till zoologiska forskningsstationen Tovetorp i två veckor, kommer hem på helgen, sen bär det av till Åre en vecka! Får se om jag upptaterar bloggen med lite hjortar och skidåkning! =) hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anu

Ha det så bra i Tovetorp. Hoppas ni får en bra resa till Åre Kram Anu

2009-02-19 @ 14:31:26
Postat av: [email protected]

Zigge kommer att sakna sina tjejor Swanny och Rosa och även dagmatte. Ha det gott, mysigt för Swanny - ensam med matte!

2009-02-19 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0