23 maj

Igår följde Viktor med till stallet och tog lite bilder. Först ryktade jag Jovial utomhus, och här är en bild på när jag ska sätta pälsglans på honom, det gillar han inte! Han gillar inte heller att få vatten på benen, idag skulle jag svampa av hans leriga hovar i spolspiltan, och det tyckte han var superläskigt. Så vi får ta det pö om pö och träna på det allt eftersom.
Sen tog vi en liten promenad för att äta gräs. Jag tog även med min hund Swanny för fösta gången, nu när Viktor kunde rycka in om det behövdes. Men det gick så bra så, de gick fint på varsin sida om mig!
Efter promenaden fick Jovial gå ut i hagen igen. När jag tittade till honom igen efter att jag mockat så stod han och putsade på en annan häst i hagen! Jag tar med bilden även om jag inte får.. man ser ju inte vilken häst det är.. DEt är kul att se att han börjar bli kompis med de andra!

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Det är så fint i stallet och omgivningen. Kul att Jovi har anpassat sig så snabbt och att de andra hästarna gillar honom.

2010-05-25 @ 07:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0