Jag blir galen, när ska det sluta??

Klockan är kvart i fyra, det regnar. Ändå kommer Swanny och gnäller och är rädd. -Varför?

Nån jävel smäller smällare!

På med gummistövlarna, är rasande! Ut i regnet och lyssnar. Tre kvarter bort hör tjiiiiipang! Rusar dit. Tre ungjävlar på 11-12 år står på en tomt och smäller. Jag skriker på dem att ge fan i å smälla, min hund skiter på sig där hemma. Dessutom får man bara skjuta på nyår och måste vara över arton!!!!!

De säger ingenting. En granne är på väg in i sin bil. Tittar på mig, är tyst. Jag går hem igen.

Det är 20 dagar sen nyår. Hur länge ska detta hålla på?

Det är tredje gången jag fått gå ut och skrika på ungar som inte kan hålla sin pyromaniska tendenser i styr!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Swanny då :( Ja dessa smällare är hemska.. Lotte bryr sig ju inte men de är så jävla drygt att dom sa hålla på så länge innan och efter!



Vi måste ses snart!

2009-01-20 @ 23:21:51
URL: http://minaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0