Förkyld!

Jag har gått och blivit förkylk, inte kul alls! Speciellt inte då vi åker till Åre imorgon! Har köppt Esberitox som jag sitter och knaprar på. hoppas det hjäpler!

I morse var vi ute ganska tidigt, det var lite snö på marken!
image44

Kan du bajsa klart nån gång så vi kan leka?!!? säger Zigge
image45
Hickory tycker Swanny och Zigge är fåniga som bara skuttar omkring och leker hela dagarna.
image46

Det blev inga jätteprommisar idag, men husse gick iaf en timme medan jag var i skolan. Tur det, eftersom Hickory inte kan vara lös hemma. De andra två rastar ju sig själva.. hehe. Men när jag kom hem, så gick vi till parken en sväng. Det var superhärligt i solen!
image47

Jag och en stor svart sak.. hehe
image48

Jag och en lite mindre svart sak..
image49

Du skaaa kramas med matte!! hihi
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0