hej hej!

Julen har varit helt underbar! Vi har myst och tagit det lungt. Idag måste jag ta i tu med min uppsats om Råttors anatomi, eftersom jag vägrade att dissikera de luddiga söta små varelserna.

Måste först visa viktors fina skapelser, hundarna i pepparkaka! Ser ni vilka det är?Rosa, Melissa, Swanny och Idde!

Sen vill jag visa Poppy som ser ut som en telefon. :) hihi


Min kompis my var i london, och jag fick äran att vakta hennes två grabbar, Jake och Dito. Dito som jag räddat själv och namngivit när jag var volontär i spanien. Här är jake som kurat in sig hos mig och Swanny.


Fyra stora hundar på promenad! Tur att vi inte mötte en katt eller en hare!


tur oxå att det är fyra lydiga och snälla hundar!


Julafton var helmysig! Massor av fina paket. Swanny och Idde var nöjda och fick många äckligt goda tuggisar!


Idag var vi ute på en cykeltur och stannade till i en skogsdunge i Högdalen för att ta lite gruppkort.





Det var allt!

Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: HannaH

Woohooo! Kul med inlägg. :)

2009-01-01 @ 15:57:18
URL: http://lavidacaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0