Maj

Igår red jag andra lektionen för Sarah Larsson. Hon tyckte sig se utveckling sen sist. Det var en kanonbra lektion, även om Jovi trilskades lite efter halva tiden. Antagligen tyckte han att det räckte.. Men jag "vann" det hela genom att bokstavligen rida ut stormen utan att göra nån stor sak av det. Han får inse själv att det inte lönar sig att vara bångstyrig. Trots allt så var han väldigt duktig och det är roligt när träning ger resultat!

Idag lastade vi igen och åkte till Haninge och tillbaka. Vi hade min mosters bil denna gång som är lite större än min och det kändes mer stabilt . Jag ska förhoppningsvis låna den när vi åker till Gesta. Innan lastningen logerade jag, och han var så himla fin och duktig! Jag som trodde han skulle ha träningsvärk, men icke. Övade galoppfattningar åt vänster och det gick betydligt bättre än igår. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin häst du har! :D kram

2012-07-09 @ 14:45:18
URL: http://ellinb.webblogg.se/
Postat av: Ida

Vilka härliga bilde! :)

2012-07-11 @ 14:07:52
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0