Vi är inte borta.. :)

Hej
Vi kämpar på och det går väldigt bra! Jag har ju nytt jobb, som gymnasielärare i Naturkunskap och det har tagit mycket av min energi nu. Men Jovi har det bra, de går ju fortfarande på bete. Även om Jovi fått ta det lugnt senare tiden så har jag ridit ett par gånger. Han har börjat ömma lite när vi rider ut på de grusiga och steniga vägarna, så idag fick han skor fram! Hoppas att han gillar sina nya dojor! =)

Jag tömkörde för nån vecka sen och det gick så jäkla bra! Han var en fröjd att se på!

I lördags var Åsa med ut till stallet och longerade mig och Jovi. Han har haft lite problem med framåtbjudningen, speciellt när Åsa är med... hrrm, mycket roligare att streta mot Åså, för där kan man ju bli klappad och pussad på! Men det gick väldigt bra när ÅSa longerade oss, jag satt bara och försökte vara still, men ge stöd. Han har svårare för sig i höger varv, men släppte efter ett par seg, och då blev han riktigt maffig att rida!


Kommentarer
Postat av: Sirpa

Fina bilder på er! Hoppas skorna fungerar bra.

2011-09-07 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0