5 Mars

Idag var mamma med ut till stalllet och tittade på när jag red Jovi på banan för andra gången. Det gick så himmla bra och Jovi var enormt duktig! Vi red i 10-15 min, skritt och trav i båda varv. Övade på övergångar och halter. Han är så lyhörd! Provade på lite galopp oxå, men han förstod ingenting först. Men jag väntade ut honom och tillslut fattade han galoppen! =) Bara ett par steg, men iaf. Får inte kräva för mycket, så jag nöjde mig. Mamma fick sitta upp och skritta ett varv hon med. Så häftigt att ha en så bra häst!
Mamma trodde att hon fotade, därför är det ensekunders klipp...
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1891651088745

Kommentarer
Postat av: Nina Wahlberg

Det är så roligt att läsa hur det går framåt för er! Vilken fantastiskt duktig häst du har. Men det handlar ju också om att du är lika fantastiskt duktig :-)

2011-03-28 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0