Film från igår

Det är väldigt nyttigt att filma sig själv när man rider. Jag ser en miljon saker som jag måste förbättra med min sits. Jovi är riktigt duktig tycker jag! Det har blivit ganska lugnt med ridning under sommaren, och mest uteritter då. Jag upplever att han är mer stadig i vänster varv är höger samt att hans höger galopp är bättre än vänster. Min fundering är om det är något som hämmar honom i höger bak.. det är inget som syns, men det kan ju vara att han är ojämt musklad, växer i otakt fortfarande eller något annat. Funderar på att låta kiropraktorn komma ut igen för att känna lite. Hon upplevde ju i våras att det var si-leden som behövde behandlas, så kanske är det dags för det igen? Här är filmen hur som helst!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0