14 November

Idag skittade jag lite barbacka på Jovi i skogen. Det gick jättebra! Så härligt att känna honom under sig!
Vi skittade i ett par minuter upp i skogen, och stod sedan still och tittade på hundarna som sprang och lekte. Där stod vi i ca en minut, sen manade jag på honom igen och skrittade en liten bit till och sen satt jag av och vi promenerade tillbaka.
Efteråt fick Jovi på sig ett nytt täcke, tänkte att det är bra att ha ett att byta med, så han slipper gå med blöta kläder. Egentligen är jag inget stort fan av täcke, men de har ingen stans att komma undan blåst och regn i hagen och när han inte är täckad så fryser han, och det ska han inte behöva!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va lycklig du såg ut när du red förbi stalldörren, jag förstår dig:)

Vi ses!

/Lotta

2010-11-14 @ 19:33:19
Postat av: Bella

hihi, ja men det är ju så häftigt, så då måste man ju ha ett fån-leende på läpparna under hela ritten!

2010-11-14 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0