13 Maj

Idag gick det så himla bra! En annan tjej i stallet hade satt ut lite hinder i padocken som vi passade på att titta lite närmre på. Och Jovial var väldigt nyfiken och tyckte det var jättekul! Så vi provade nästan alla hindren! Som tur var så hade jag en fotograf med mig, Viktor. Så nu följer lite bilder.
Först fick han hälsa på Ronja och Swanny, de var mer skeptiska än vad Jovi var!
Så till träningen:
Jovi var inte alls rädd eller så, han fattade bara inte riktigt vad jag ville att han skulle göra..
Braaa! Duktig!
Så en paus från den och över på nästa övning.
Titta, inte farligt! Här ligger en godisbit!   ..ok, Jovi går vidare.
Vad var det svåra med detta? hihi
Och så prövar vi rampen igen, nu går det bättre.
Duktig kille!
Han är inte det minsta rädd för spöt, så skönt att bli kliad i pannan med den!
Efter träningspasset var det gott med vatten innan han sprang bort till de andra hästarna!

Kommentarer
Postat av: åsa

Vad duktig han är! :D

2010-05-13 @ 20:21:51
Postat av: Viktor

a jovi var väldigt duktigt, det var en riktigt skön dag!

2010-05-14 @ 02:22:18
Postat av: Nina

Vad duktiga ni är bägge två :-)

Han är så fin Jovial!

2010-05-14 @ 12:31:07
Postat av: Helene

Så underbar han är, vackra, duktiga Jovial.

Min ridinstruktör Mariana och jag har suttit och beundrat denne skönhet. Ser ut som att han tycker det är spännande på hinderbanan.

Kramar från mig till Jovi.

2010-05-14 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0