11 Maj

Idag var det strålande väder! Åsa följde med ut till stallet och hälsade på Jovial för första gången. Hon tyckte att han var mäkta vacker, och det är han ju! Vi hämtade honom i hagen, och det är så roligt att se att han känner igen mig redan och kommer och möter mig. Vi borstade honom utomhus eftersom det var så skönt väder, så jag borstade medan Åsa höll honom medan han betade av det saftiga gräset intill stallknuten. Även om det finns gräs i hagen, så är det inte lika långt och frodigt som det här så Jovi åt nöjt. Det var väldig aktivitet i stallet idag, vi kom ut en tid då alla verkade vara där. Så vi stod en stund med Jovial och tittade på medan en häst reds och en annan longerades i paddoken. Jag tänkte att han kunde lära sig något av att studera sina kompisar.. hihi, men han tyckte gräset var roligare. Inga bilder idag heller, min kamera har inga batterier, jag måste fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0