Länge sen nu

Det är länge sen jag uppdaterade bloggen nu. Men det känns lite trist att skriva när jag inte har någon att skriva för längre. Men jag har lite bilder från helgen då Zigge var här, lite på Oskar och Ronja när de leker som jag tänkte visa.
Det är sannerligen inte lätt att fota yrvädrena Oskar och Ronja när de leker!
Fick prova Oskars sele igår, en speciell sele som ska minska dragandet och det verkade fungera bra, Ronjas bror har en liknande mojäng. Så jag byggde om en annan sele så den fungerar på samma sätt.

Kommentarer
Postat av: Maria&Oskar

Men du skriver ju för mig! :)

Vad fin din ombyggda sele blev, ser ju ut att ha ungefär samma effekt som den jag har (men säkert många hundralappar billigare).

Funkar den fortfarande bra?

Rolig bild på Ronja med öronen rakt upp!

2010-03-25 @ 20:29:19
URL: http://www.guldhunden.se
Postat av: [email protected]

Glad Påsk önskar Ziggetuppen med hela familjen!

Fina bilder på hundleken men Zigge - har du ingen kondis gubben? Det blir inte mycket rejs här hemma med matte om dagarna. Vi tar mest lugna promenader och bara glaner på andra fyrfota. Zigge ser fram emot den nionde april - då kommer han och tar ett varv med er hundtjejor!

Sjöströms

2010-04-03 @ 12:27:40
URL: http://glasstarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0