Mera grimsö



Vi var igår och skådade Tranor, 13330 stycken! Hundarna var med, men började frysa av att stå stilla. Dags att ta med jackor till dem snart!



Annars går allt klockrent här ute i skogen! I helgen kommer Viktor hit och hälsar på och det ska bli jättekul att få visa hur det ser ut och vad jag pysslar med på dagarna.



Kanske kan vi plocka mera svamp, om det inte frusit på för mycket.. Nu i helgen tog jag med mig en hel kasse svamp till Mamma och håkan, det var uppskattat!



här ligger all svamp på tork..

Sen vill jag hälsa Zigge lycka till på sitt nya dagis! Vi saknar dig massor!


Swanny och Zigge i vårsolen -08.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej och tack säger Zigge som jobbar på att bli en av alla vovvar i dagisgruppen. Skönt att han är med the pack igen men kan det bli lika mysigt som hos Bella, Swanny och Ronja? Bilderna är som vanligt jättefina.

2009-10-12 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0