Snö och julen nalkas!

Hunarna bara älskar snön! Swanny dansar fram på promenaden och Ronja kör ner huvudet i snödrivorna och leker struts! Tyvärr har jag varit sjuk, och är det fortfarande, jättejobbig förkylning som vägrar ge med sig. Jag är extremt dålig på att vara hemma och vila, utan måste då städa, promenera hundar eller göra andra roligare saker än att sitta i soffan och känna hur hjärnan och musklerna bryts ner av tristess..

Ronja hittade något här om dagen som så väldigt spännande ut..

Ronja vad gör du på stolen??



Ser ni var Ronja ser?? inte öppna julklappar innan tomten kommer! ..dessutom vet jag inte om Ronja uppskattar pocketböcker.. är nog snarare inslagspappret hon vill åt!



Vi är ofta och promenerar i Årsta skogen och runt Årsta viken. Det tar ca 2 timmar för oss att går runt hela.


Annars går vi mycket i vita bergen. Där har Ronja hittat en favoritleksak!



en lian som man kan öva sin kaplust med... hrrmm...


Hittade en bild på när jag och mamma var och tittade på Luciatåget i Globen nur häromveckan. Superfint!


God Jul och gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Dina hundar trivs var de än är :-)

2009-12-28 @ 12:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0