virus på datorn

Jag har virus på datorn, dessutom är mobilkameran paj! Nu använder jag min gamla, sega, ålderdomliga bärbara utan minne eller bateri kvar.. suck.. Så inga nya bilder på ett tag!

Den här veckan har vi passat lillebror Wiliam och Idde. Det har gått väldans bra. Lite segt på mornarna, upp halv 7 för att hinna. Och får endå stressa Willo innan vi hoppar upp på cykeln och far iväg till 6års verksamheten. Zigge och Poppy var här i måndags och tisdags. Då var det fullt hus! Vi gick i skogen och hade det mysigt båda dagarna. Idag är det torsdag och Zigge är här. Jag tog lite bilder, men får inte in dem i datorn så de år komma en annan dag. De har tuggat på ben och lekt ute hur mycket som hellst idag! Det är så skönt med halvdagar!

Ikväll ska Hickory till veterinären och ta blodprov. Sen får vi ta ställning till vad som ska göras när vi fått resultaten på lever och njurar. Vi håller tassar och tummar!

Kommentarer
Postat av: magda

härliga bilder härliga hundar den sista bilden e bäst!

2008-09-22 @ 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0