Melissavakt

Idag var min kusin Melissa på besök (obs, hon är en hund). Hon ville komma till oss nu när jag är ledig och allt, hon har tröttnat lite på sitt dagis. Hon är en riktig liten goding, hon vill mest bara ligga nån stans och filosofera. Så den mesta tiden har hon legat på vår uteplats och tittat på människor som går förbi. Hon är inte så snabb, så på andra promenaden fick hon stanna hemma medan jag och de andra tre lite mer aktiva vovvarna tog en lång promenad med massa bus och skoj. Vi såg två rådjur som uppvaktade varandra i skogen, och de skällde på oss! Hockory blev jättelycklig och ville jaga dem, tur att han var kopplad! Hickory och Swanny var som vanligt mest upptagna av varandra..hehe

Zigge undrar ven den där lurvelpajsaren egentligen är, och varför är hon med oss??
image62

image63

Hickory suckar över "ungdommarnas" evighetslek
image64

image65

Eftersom vädret inte var på topp,blev sista prommisen bara 30 min. Det fick kompenseras med hjärngympa!

image66

Det tar inte alls lång tid för Zigge längre att komma på hur man gör! Han är en läraktig kille!


Hickory tar detta med ro, han vet precis hur man ska gå till väga!
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0