Åre!

Denna vecka har vi varit i Åre! Hur kul som hellst, och jättefin lägenhet vi skaffat! Hundarna älskade att se snö igen, Hickory var speciellt glad över alla snövallar man kunde kissa på medan Swanny hellst rullade sig i det kalla och sparang efter snöbollar som husse kastade. Vi har åkt massa skidor varje dag, både utför och längd. Hundarna fick följa med på längd turer, vilket var superkul, men Hicko blev lite halt efteråt och fick ta det lite lugnt med springandet.

Nu kommer bilderna!

Först ut: Jag i solen!
image54

Viktor med sin Snowboard
image55

Jag med mina skidor!
image56

Swanny busar på Åresjön
image57

Hickory och Jag är ute på tur, han var superduktig!
image58


Swanny och Husse i fll kariär!
image59


image60

Och så massa gos när man kommer i efter en lång dag!
image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0