Torsdag

Idag har vi instuderingsdag, dvs plugg plugg och plugg. Tenta på måndag, inte så vidare kul. Men vi fick tid för en del aktiviteter ute jag och vovvarna endå! Viktor började inte jobba förrän kl 13 så han fick följa med på en prommis. Vi gick och mötte Poppys matte vid Älvsjöstation och sen på vägn hem så fick hundarna leka av sig på Älvsjömässans parkering. Den är rätt bra för det är bde grus och gräs där och det är sällan det är någon där på vardagar och så är det delvis inhägnat. Här följer lite bidler;

image27image28image29image30image31image32image33

Lite senare så skulle jag cykla till mässan för att hämta lite papper (mamma jobbar där) och då fick Zigge följa med och cykla! Han skötte sig strålande! =) Det är inte ens 10 min dit men han blev helt slut, får öva upp hans flås lite tror jag! hahahaha

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tjing Bella:)
Va fina dom är, ler*
Shysst med lite agility :)

Ha en fortsatt trevlig Söndagkväll !

Kram Katta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0