Måndag! - lediga!

Idag var det strålande sol och både husse och matte var lediga! Och fyra glada hundar, kan det bli bättre?! Vi tog en tripp till rasthagen i Högdalen.

image11
Vill du leka Zigge? undrar Swanny

image12
En flåsig Zigge..
image13
Ta mig om du kan!
image14
Hela gänget nosar runt..
image15
Inkallning! Hickory har inte bråttom..hehe
image16
Viktor leker med Poppan!
image17
Värdelöst försök på grppkort..haha

image18
Hickory känner sig lite bättre i benen nu, men fick ta det lilla lugna i hagen.
image19
En trött och nöjd Zigge hemma i fåtöljen.
image20
Och Poppy festar loss på ett äppelskrutt,

...det var allt för nu, tillbaka till tenta-pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga bilder. Alltid kul att läsa bloggar och kul när man själv får lite ord i sin egen blogg. Fortsätt blogga så kikar jag hit.

2008-02-25 @ 15:02:56
URL: http://www.freewebs.com/coolahundar/
Postat av: Katarina

Hej på er allihopa:)
Vilken fin blogg du skaffat Bella:)
Superfina bilder på dina hundar o på Poppy förståss;)
Hoppas vi syns på Lördag!
Kram Katta

Postat av: åsa

hörru varför visste inte jag att du hade en blogg?! och fåtölj och bord har det blivit i nya fina lägenheten sen jag var där sist ser jag :) Vi kan väl ses snart? Kram!

2008-03-04 @ 19:58:39
URL: http://www.asasecher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0